دانلود کتاب داستان انگلیسی

سپس کلمات جدید را در سایر فعالیت های سوادآموزی متعادل، مانند الگونویسی یا اشتراک گذاری و آموزش گروهی کوچک، تقویت کنید. کودکان کنجکاوی سیری ناپذیری در مورد اینکه چرا چیزها دانلود داستان انگلیسی به شکلی هستند و رفتار می کنند، دارند. یک مطالعه جدید نشان می دهد که آنها همچنین کتاب های داستانی با اطلاعات علّی بیشتری را ترجیح می دهند. مطالعات قبلی نشان داده است که توانایی کودکان در ساختن داستان درباره وقایع تخیلی با افزایش سن به تدریج افزایش می یابد. با این حال، تفاوت این داستان ها با خاطرات زندگی نامه ای مشخص نیست.

شکل

چندین مطالعه نشان داده اند که کودکان از داستان هایی با شخصیت هایی که شبیه آنها هستند یاد می گیرند. برخی از محققان این را به عنوان تمایل سازگارانه برای معاشرت با افرادی با علایق مشابه تفسیر کرده اند.

آنها لزوماً به هم مرتبط نیستند، اما با خط زمانی طرح اصلی مرتبط هستند.

حافظه

وقتی یادگیری در یک داستان بافته می شود، در حافظه ما ماندگارتر می شود. این به این دلیل است که داستان‌ها الگوی حافظه پایدارتری ایجاد می‌کنند، احساسات مثبت را در مغز تحریک می‌کنند و مهارت‌های شناختی خاصی را فعال می‌کنند. مطالعات نشان می دهد که کودکان می
داستان انگلیسی برای تقویت زبان
توانند با خواندن یک داستان به طور متوسط 3-4 کلمه جدید یاد بگیرند.

بنابراین، ارزیابی مهارت‌های داستان‌گویی کودکان ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت خواندن کودک در آینده نسبت به آزمون سفارشی مهارت‌های اصلی زبان ارائه کند.

کودکان می توانند به شخصیت های خاصی وابسته شوند و به شیوه هایی که در کتاب های غیرداستانی امکان پذیر نیست با آنها ارتباط برقرار کنند. این دلبستگی ها و مهارت های روایی برای ظهور زبان، سواد و رشد شناختی اجتماعی مهم هستند.

شکل

کودکان
داستان انگلیسی
ذاتاً تشنه دانستن “چرا” چیزها هستند و داستان ها ابزار عالی برای ارضای این اشتها هستند. محققان دریافته‌اند که کودکان از کتاب‌های داستانی سرشار از اطلاعات علّی، مانند توصیف چرایی ظاهر حیوانات، لذت می‌برند. خوانندگان همچنین شروع به قدردانی از مهربانی، شوخ طبعی و شجاعت از طریق شخصیت های داستان می کنند – حتی قبل از اینکه خودشان این ویژگی ها را تجربه کنند.

این امر منطقی است زیرا دستیابی به یک روایت شفاهی به درجه بالایی از پیچیدگی زبانی و مهارت های شناختی اجتماعی نیاز دارد. یک مطالعه، نوجوانان مبتلا به اختلالات زبانی رشدی، اوتیسم با عملکرد بالا، و نوجوانان در حال رشد معمولی را هنگامی که یک داستان شخصی در مورد یک رویداد در زندگی روزمره خود تعریف می کردند، مقایسه کرد. آنها از نظر کیفیت روایت با استفاده از آزمون داستان اتوبوس مقیاس زبان Renfrew مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این مهارت‌های درک زبان مهم هستند زیرا درک کتاب داستان به انگلیسی خواندن را داستان انگلیسی برای تقویت زبان بدون رمزگشایی ممکن می‌سازند (Kendeou, Van den Broek, White & Lynch, 2009). تحقیقات نشان می‌دهد که مهارت‌های قصه‌گویی، درک مطلب بعدی کودکان را پیش‌بینی می‌کند. این امر به ویژه زمانی صدق می‌کند که بازگویی‌های کودکان بر اساس ساختار کلان روایی داستان از جمله صحنه، شخصیت‌ها و رویدادها درجه‌بندی شود.

این رویکرد به دانش آموزان کمک می كتاب داستان انگليسي کند تا درک مطلب را توسعه دهند و داستان های خود را بسازند. زمینه داستان تخیلی توانایی‌های اخلاقی-اجتماعی مانند ذهن خوانی و همدلی، ارتقای دیدگاه‌های کودکان و قضاوت‌های اخلاقی متنی را ارتقا می‌دهد (کارول، 2000). تحقیقات همچنین نشان داده است که خواندن داستان‌های روایی با کودکان می‌تواند آنها را بیشتر به تقلید از فضایل به تصویر کشیده شده توسط شخصیت‌های آن داستان‌ها کمک کتاب داستان به انگلیسی کند. با این حال، چنین اثراتی باید با احتیاط تفسیر شوند، زیرا معمولاً فقط در شرایط تجربی مشاهده می شوند.

حافظه

محققان دریافته‌اند که کنجکاوی طبیعی کودکان باعث می‌شود که بپرسند چرا اتفاقات رخ می‌دهد.

محققان دریافته‌اند که تمایل دارند کتاب‌هایی را انتخاب کنند که علت را به جای کتاب‌هایی که توضیح نمی‌دهند. طرح یک هدف یا سوال مشترکی است که قهرمان داستان سعی می کند کتاب داستان زبان انگلیسی به آن پاسخ دهد، مانند شکست هری پاتر ولدمورت. قوس شخصیت توصیف می کند که چگونه شخصیت اصلی در طول داستان تغییر می کند داستان به زبان انگلیسی و بالغ کتاب داستان به انگلیسی می شود. ارائه یا طرح داستان با معرفی شخصیت های كتاب داستان انگليسي اصلی و محیط، زمینه را برای داستان فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید